کلیه شکایتهای رسیده (شفاهی - کتبی - سستاد هدایت ) جمع آوری و گزارش نهایی به مافوق، پس از دستور اقدام در صورت گنجیده شدن در حیطه اختیارات و وظایف مکاتبه با مرکز خاطی جهت اصلاح فرایند و جبران ضرر البته در صورت محکوم شدن و ارسال نتیجه نهایی به شاکی و درصورتی که خارج از حیطه باشد ارجاع شکایت و شاکی به مراجع ذیربط میباشد
مسئول ارائه خدمت : خانم زهرا جهانشاهلو
شماره تماس: 02832892930
دانلود فلوچارت و مراحل گردش کار
قوانین ومقررات خدمت:
مصاحبه با فرد شاکی و متشاکی و اخذ اظهارات طرفین الزامی و ثبت اقدامات و نتیجه نهایی نیز الزامیست
مستندات مورد نیاز:
اعلام شکایت بصورت کتبی و با تشریح کامل موضوع وقید شماره تماس شاکی و تاریخ شکایت و امضاو اثرانگشت و پیوست کلیه مستندات از مرکز یا فرد متشاکی
مدت زمان انجام خدمت : 17 ساعت حداقل ،حداکثر بین 3 تا 7 روز
هزینه های مورد نیاز : رایگان